МОТИВАЦІЙНИЙ ЛИСТ

Адресат (кому адресовано лист) – ректору Сумського державного університету Карпуші Василю Даниловичу.
Адресант (від кого лист) – Ваше ім’я, прізвище.
Текст листа (має містити відповіді на запитання):
Яку спеціальність Ви обрали? Чому хочете навчатися саме на цій спеціальності?
Чому Ви обрали саме наш університет? Що Ви знаєте про СумДУ? З яких джерел Ви отримали інформацію?
Ким Ви себе бачите після закінчення навчання?
Розкажіть коротко про себе: Ваші захоплення, здобутки, перемоги в науковій, навчальній та позанавчальній діяльності (Приймальна комісія може запросити копії документів, що підтверджують вказану Вами інформацію, тому завчасно підготуйте їх електронні копії). 

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ

Мотиваційні листи треба відвозити/надсилати безпосередньо до закладу освіти?

Якщо ви реєструєте електронний кабінет та подаєте заяви в електронній формі, то й мотиваційний лист додаєте до кожної заяви виключно через електронний кабінет. Текст листа треба вписати або вставити в спеціальне віконце в розділі подання заяв.
Безпосередньо до закладу освіти мотиваційні листи надаються лише в разі подання заяв у паперовій формі (це передбачено для невеликої категорії вступників).

Однак якщо до поданого в електронному кабінеті мотиваційного листа ви хочете додати копії матеріалів (дипломи, нагороди), що підтверджують вказану Вами інформацію, то їх треба надсилати на електронні скриньки відбіркових комісій СумДУ ⇒ Відбіркові комісії СумДУ. В електронному кабінеті завантаження будь-яких сканкопій листів чи документів до них не передбачено.

Як подати мотиваційний лист через електронний кабінет? Не бачу такої опції.

Мотиваційний лист додається до кожної заяви під час її подання. Тоді ж в кабінеті з’являється можливість додавати мотиваційні листи.

Наразі ви можете підготувати текст листа, а під час подання заяви скопіювати його у відповідне поле.

Якщо я писав текст листа в кабінеті, натиснув кнопку “Зберегти”, а мене повернуло на головну сторінку й нічого не збереглося?

Найімовірніше ви створювали текст листа понад 120 хвилин, передбачені для однієї сесії роботи з кабінетом. Щоб уникнути таких прикрих випадків, радимо писати текст листа в іншій програмі, наприклад Word або Google-Документи, а потім копіювати готовий текст в електронний кабінет.

Чи можна в кабінеті редагувати текст написаного листа?

Редагувати текст можна тільки до моменту подання заяви. Після цього (коли заява вже має статус “Зареєстровано в ЄДЕБО”) текст листа редагувати неможливо.

Як дізнатися вимоги до мотиваційного листа?

Вимоги до мотиваційних листів визначає кожен заклад освіти в своїх Правилах прийому. Радимо з ними обов’язково ознайомитися до подання заяв та завчасно підготувати тексти листів.

Яка максимальна кількість символів під час написання мотиваційного листа в кабінеті?

Формат поля для написання мотиваційного листа – до 20 000 символів. Водночас, вимоги щодо кількості символів визначає заклад освіти.

Наприклад, вимога СумДУ: обсяг листа – не менш як 200 і не більш як 400 слів.

Наполегливо радимо дотримуватися цих вимог, адже кожен лист розглядається Відбірковими комісіями та враховується під час формування рейтингового списку вступників.